ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    פרגולה תלויה מאלומיניום

    פרגולה תלויה מאלומיניום אצל חברת פרגו סולטאן

    פרגולה תלויה מאלומיניום מתאימה לבתים ומבנים שונים במקומות בעלי שטח צר. בין היתר, לגינות קטנות, למרפסות בעלות שטח מצומצם, לגגות שמש אינטימיים ועוד. היתרון שלה נובע מכך שהיא מחוברת לקיר וללא עמודים תומכים. האלומיניום הינו מתכת מעולה למטרות אלו בגלל תכונותיה המעולות. חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    פרגולה להצללה ומסתור מגשם

    פרגולה מיוצרת ומורכבת עבור לקוחות אשר ברשותם בתים פרטיים, מבנים עסקיים וציבוריים ועוד. היא מתאימה לגינות, למרפסות ולמקומות אחרים. כך בכניסה לבית, ביציאה מהסלון לגינה, על מרפסת עם נוף ועוד. היתרון הינו בכך שאין צורך בהתקנת עמודים התופסים מקום והמפריעים לתנועת אנשים ולזרימה. החיבור נעשה לקיר מלמעלה באמצעות מוטות ברזל המחוזקים אליו היטב בקיבועים מיוחדים. הקיר עצמו אמור להיות גבוה וכזה המאפשר מרווח עבודה וכך גם ניתן להתקין את הפרגולה בגובה הרצוי. האלומיניום הינו מתכת נהדרת למטרות אלו. הוא קל וחזק, עמיד בפני לחות, רוח, ופגעי מזג אוויר אחרים. הוא נאה למראה וניתן לעבד אותו ללא קושי. ניתן לקבל מגוון של פרופילים הצבועים בצבעים שונים. הצביעה נעשית בתנורים והצבע יכול להיות בעל מרקם חלק או מגורען. מידות הפרגולה תהיינה, לרוב, קטנות יותר מאשר אלו על עמודים. היא תשתלב נהדר בגינות עם צמחייה, דקים ומשטחים המחופים אבן. כך גם עם חומרים שונים כמו זכוכית, קרמיקה, קש ועוד.

    הזמנה והתקנה

    ייצור חלקיה נעשה בבית המלאכה של החברה על פי המידות שנלקחו במקום. ההתקנה תיעשה על פי תקנים קיימים ובפיקוח הנדסי לטובת יציבות ובטיחות מרבית. ניתן להתקין עליה גופי תאורה ופריטי נוי אחרים. היא תחזיק מעמד זמן רב בגלל האלומיניום העמיד.

    שירות מחברה בעלת מוניטין

    חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הכנת פרגולות על פי מידות ייחודיות, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט