ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    פנו אלינו עוד היום לקבלת פרגולה מדהימה

    עם בואו של הקיץ וגם עם בואם של עונות החורף, לא יזיק איזה שהוא שינוי אווירה לבית שלנו והוא יכול לכלול החלפה של טפטים, סידור חדש של הרהיטים בבית ואפילו בנייה של פרגולה מברזל ועץ המסוגלת להעניק לחצר שלנו צורה חדשה לחלוטין. עיצובים מחודשים והוספה של פרגולה יכולים לשנות את האווירה בבית שלנו בקלות, עם זאת גם להגדיל את שווי הנכס שלנו לעיתים בעשרות אחוזים, אבל בעיקר יעזרו לנו להנות מהשמש החמימה וממזג אוויר מעולה. לכן בתכנון של פרגולות מברזל או מכל חומר אחר, מומלץ לפנות אל מומחים לדבר כמו פרגו סולטאן המובילים בתחום בניית פרגולות בכל חלקי הארץ.

    החידוש הבא לבית

    שמירה על עיצוב הבית הוא משימה לא קטנה, בדומה לניקיון שלו ותחזוקה שוטפת המעסיקה את מרבית החיים בו. אבל בכל הקשור לעיצובים, מעטים העיצובים שלא יתאימו לבנייה של פרגולה מכל חומר שהוא. בין אם מדובר בבתים המקדשים פרחים וצמחייה ובין אם מדובר בבתים אריסטוקרטים המעוצבים במינימליסטיות וטוב טעם. לכולם יכול להתאים פרגולה.

    היתרונות שבפרגולה כזו הם לא רק ביכולת להשתלב מבחינה עיצובית, אלא גם להשתלבות של פרגולות כאלו בגינה שלנו. כך למשל נוכל להוסיף צמחים מטפסים מסביב לפרגולה, שתעניק גם צל וגם נראות יפיפייה השייכת לימי הביניים ולחצרות המלכים מימי הביניים.

    היתרים ומה עוד חשוב לדעת

    ראשית חשוב לדעת כי בנייה של פרגולה גם מברזל וגם מעץ במרבית המקרים לא תדרוש מאיתנו היתרי בנייה שונים, כל שכן היא אמורה לעמוד בפרמטרים שונים כמו בנייה על הקרקע או ששטחה לא יעבור 50 מ"ר ועוד. ובכדי לעמוד בתנאים אלו מומלץ להבין כיצד נבקש לכסות את הפרגולה, באיזה חומרים נשתמש מלבד חומרי העץ והברזל וכמובן מה יהיה גודלה של הפרגולה. ברגע שנדע לענות על השאלות הללו, נוכל להזמין את הפרגולה המתאימה ביותר עבורנו.

    אך בבחירה שכזו מומלץ לעשות אצל חברה המתמחה בתחום וכי שילובים כאלו לא יוכלו להפתיע אותם
    חברה כמו פרגו סולטאן המבצעת בנייה של מגוון פרגולות.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט