ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    מתקינים מיומנים ומקצועיים של סוככים

    הבית שלנו עשוי ממגון רחב של פריטים שונים, מלבד הקירות או המדרגות המובילות אליו ישנם אביזרים ופריטים שונים כמו אורניות, כונניות, שולחן ואפילו הרהיטים והמוצרים הקיימים לנו בגינה, הופכים את הבית לבית. אך ישנם רהיטים שרובנו "מתעצלים" להוסיף או לברר עליהם, רהיטים כמו סוככים וגגונים אשר הופכים את השהייה בגינה ובשמש להרבה יותר נעימה. אבל חיפוש אחר סוככים חיפה ובכל עיר אחרת יכול להיות מסע לא פשוט, החל מחיפוש אחר איש מקצוע מנוסה ומקצועי ועד להתאמה מדויקת לסוג הסוכך שאנו מבקשים. לכן במקרים שכאלו מיותר "לשבור את הראש" ולהגיע ישירות אל פרגו סולטן המתמחים בבניית סוככים ומגוון פרגולות.

    סוככים בכל אזור

    בין אם אנו זקוקים לבעל מקצוע להתקנת סוכך, מומלץ לדעת כי לפני הבחירה וחיפוש אחר ידיים מקצועיות, ישנם כמה סוגים של סוככים שחשוב שנכיר. אך בכדי לא להכביר במילים נתמקד דווקא בסוגים השכיחים בישראל, הראשון הוא סוכך בטון, השני הוא סוכך זרועות והשלישי הוא סוכך מרקיזה. הסוכך הראשון מתחבר אל קירות הבטון שלנו, בעזרת שלד ברזל והוספת חומרים שונים כמו חומרים דמוי פלסטיק, בדים שונים ועוד.

    הסוג השני אלו סוככים מסוג מרקיזה הנחשבים למאוד נפוצים, בעיקר מכיוון שניתן לסגור את הסוכך גם מלמעלה, מקדימה ומשני הצדדים ומאפשרת שימוש גם לימים חורפיים. הסוכך השני הוא סוכך זרועות המגיע עם מנגנון קיפול מעולה ומביא את הצל גם למרחקים די ארוכים בגינה.

    ומה מתאים לגינה שלי?

    השאלה הזו מתבקשת גם עבור אלו הזקוקים לסוכך, מכיוון שישנם כמה פרמטרים כמו עד כמה צל אנו מבקשים לגינה שלנו? הפרמטר השני הוא כמובן מידת ההשקעה הכספית, כאשר כל אחד מסוגי הסוככים שציינו מעל דורש סכום השקעה אחר. ובנוסף כמובן מומלץ שנבין איזה סוג של בד או כיסוי נבקש שיהיה בסוכך שלנו.

    אבל בעת בחירות שכאלו מומלץ לקבל ייעוץ ושירות מקצועי ומעולה מהמומחים לדבר, בדיוק כמו זה שנוכל לקבל אצל פרגו סולטן המעולים.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט