ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    מחפשים מתקין פרגולות באיזור חיפה?

    אחת הדרכים המעולות עבור מרבית האנשים, להכניס מעט יותר שמש אל תוך הבית ולאוורר את הנוף הקבוע שעומד מולנו, הוא לא יציאה אל טיול חובק עולם או הוספה של טפטים בכל מיני דוגמאות ותמונות. אלא בנייה של פרגולות בחיפה, בירושלים או בכל עיר אחרת שתוכל להפוך את נוף הסלון שלנו למלהיב יותר ולהרוויח עוד כיוון אוויר אחד מעולה ונעים אל שאר החלקים שבבית. בניית פרגולות כיום איננה זקוקה להיתרי בנייה, עם זאת בתכנון בנייה שכזה חשוב שנעשה זאת בעזרת מומחים ובעלי ניסיון בדבר, בדיוק כמו פרגו סולטאן.

    כל מה שצריך לדעת

    בניית פרגולות בחיפה או בכל אזור בארץ הפך להרבה יותר קל מאז חוק הפרגולות שנכנס לתוקפו ב2014, החוק מאפשר בנייה של מגוון רחב של מבנים קלים במתחם המגורים שלנו וללא כל בקשה להיתר או המתנה לאישורי וועדה. אך בתכנון שכזה מומלץ לדעת מה הם ההגבלות, כאשר הראשונה מהם היא חובת הדיווח שכן לאחר בנייה של פרגולה יש ליידע את הוועדה לתכנון מקומי עד ארבעים וחמישה ימים מיום הקמתה.

    בנוסף לכך שטחה של הפרגולה לא יעלה על רבע משטח הבית או על חמישים מ"ר, ובמידה והפרגולה הינה מעל ל20 מ"ר ישנו צורך לקבל אישור ממהנדס, בכדי לוודא ולהבטיח שהיא אכן נבנתה בצורה בטוחה ועמידה וכי אין כל סכנה שתיפול.

    כל הפרגולות כולן

    חוק הפרגולות מאפשר בנייה של "מצללה" הבנוי ללא קירות, כאשר מרווחיו האטומים מחולקים באופן שווה ומהווים כארבעים אחוזים מסך המצללה. חוק זה מאפשר בנייה של מגוון רחב של פרגולות המתבססות על פני חומרי גלם שונים, החל מעץ, גבס ועוד סוגים בנייה אחרים. לכן פרגולות בחיפה, יכולות להיבנות כיום בצורה קלה ומהירה, ללא המתנה מיוחדת להיתרים ולהנות מצל ומנוף מרהיב ללא כל בעיה.

    אבל במעמד כזה בו נבקש להוסיף בנייה אל הנכס שלנו, מומלץ שנעשה זאת דרך אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ניסיון כמו של פרגו סולטאן, המספקים מבני פרגולה וחיפויים מכל הסוגים ולכל העבודות, בחיפה ובכל הארץ.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט