ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    גרים בצפון? רוצים להתקין פרגולה חדשה?

    הבית שלנו יכול לעבור שדרוג על ידי מספר קטן של פריטים ולעיתים גם על ידי שיפוץ קטנטן, כזה אשר יכול לא רק להפוך את הבית שלנו להרבה יותר נעים ומאוורר, אלא אפילו לשנות את פני הבית בכמעט מאה ושמונים מעלות. שיפוצים אלו יכולים להיות כמו הקמת פרגולה, שכיום גם בניית פרגולות בצפון יכולות להיעשות בקלות רבה וללא הליכים בירוקרטים ארוכים ומייגעים. אך בבניית פרגולות לבית בצפון או לכל בית אחר במרכז הארץ, מומלץ לעשות שימוש באנשי מקצוע המעניקים שירות אישי וליווי מקצועי בדיוק כמו שנוכל לקבל אצל פרגו סולטאן.

    בלי בעיה

    בשנת 2014 נכנס לתוקפו "חוק הפרגולות" ובעצם התיר מגוון רחב של מבנים קלים כמו מחסום חשמלי, חיפויי אבן, מחסן מחומרים קלים וכמובן פרגולות. בכל הקשור לבנייה של פרגולות, החוק קובע כמה פרמטרים על מנת לאפשר בנייה של פרגולה ללא היתרי בנייה וצורך באישורים שונים. ראשית הוא קובע כי גם בניית פרגולות בצפון וגם כאלו בדרום, יבנו בשטח שלא יעלה על 50 מ"ר או לחילופין רבע מהשטח הפנוי (זאת אומרת השטח הקיים).

    פרמטר נוסף וחשוב לא פחות הוא שהפרגולה צריכה להיבנות או על גג הבית או על גבי קרקע, עם זאת כאשר נבקש לבנות פרגולה העולה על השטח בכ20 מ"ר, נזדקק לאישור מהנדס בכדי להבטיח את היציבות שלה באופן מלא ובטוח.

    מתי כן צריך היתר בניה?

    בניית פרגולות בצפון ובכל אזור אחר בארץ, יכולות להיבנות ללא היתרים אך במידה והפרגולה אותה נבקש תחרוג מהפרמטרים שנקבעו בחוק, על כן נצטרך להגיש בקשה "רגילה" להיתר בניה ולהמתין עד לאישורה על ידי הוועדה. אך בבניית פרגולה העומדת בקריטריונים שקבע החוק, יש צורך להודיע לוועדה המקומית לתכנון ובנייה על הקמתה של הפרגולה תוך 45 ימים מיום בנייתה.

    ובשביל לא להסתבך יותר מיד בין מידות הפרגולה, לשטח הבנוי עליו היא נשענת ובחישובים כאלו ואחרים
    מומלץ לקבל שירות מחברה מנוסה ומקצועית, בדיוק כמו פרגו סולטאן הפועלת מעל עשור בהקמת פרגולות שונות.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט