ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    שיפוצים בצפון – פנו אך ורק אל המומחים!

    שיפוצים בצפון מבוצעים עבור לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ואחרים. העבודות כוללות מספר שלבים המתחילים בהריסה ומסתיימים בבנייה מחדש. מקרים של הריסה ובנייה מחייבים פיקוח הנדסי ורישיון קבלן עם סיווג מתאים. מדובר על עבודות עם אחריות שעלותן יקרה, ולכן, כדאי לקבל שירות ממומחים מקצועיים. חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    עבודות הנעשות בשלבים עוקבים

    שיפוצים שהינם מורכבים נעשים על פי תוכניות של ארכיטקטים. הם כוללים תוכניות משנה של הריסת קירות ועמודים ובניית אחרים מחדש. בנוסף, תוכנית לנגרות, לאלומיניום, לגגות רעפים ולמערכות הפנימיות השונות.  השלב הראשון כולל הריסה, עקירת דלתות ומשקופים, חלונות ועוד, פירוק רצפות, קרמיקות, כלים סניטריים ועוד. אלו מתבצעים על ידי פטישים ומקדחים המיועדים לעבודה בבטון בתוספת כלים אחרים. כל ההריסות מפונות מהמקום לטובת התחלת עבודות הבנייה מחדש. שלב הביניים בעבודות שלד הינו יציקת רצפות, עמודים, תקרות ועוד. כאן נדרש ליווי ופיקוח של מהנדס המוודא שהעבודות נעשות על פי תכנית קונסטרוקציית ברזל, שהבטון הינו תקני ועוד. לאחר מכן תתחיל עבודת בניית הקירות המחודשת ויתר האלמנטים.

    עבודות גמר נדרשות

    עבודות הגמר נעשות על ידי בעלי מקצוע רבים. כך רצפים, טייחים, צבעים, מומחים לאיטום, טכנאי מערכות חשמל ותקשורת, אינסטלטורים, נגרים להתקנת דלתות, מומחים לאלומיניום ואחרים. הם מגיעים על פי סדר מסוים הנקבע על פי התקדמות הבנייה ובהנחיות מנהל העבודה אשר גם מפקח על הביצוע. מערכות מסוימות כמו חשמל, אינסטלציה, תקשורת ואחרות מותקנות במספר שלבים, הראשון בעת בניית השלד כולל הקמת תשתית הכוללת צינורות אותם מבטנים, ובשני במסגרת עבודות הגמר – מניחים חיווט, צנרת, קווי תקשורת, אביזרי קצה, פרזולים וכדומה.

    שירות מחברה מנוסה, ותיקה ואחראית

    חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה מקיפים וכוללים צוותי עבודה מיומנים, שימוש בחומרים איכותיים לטובת תפעול מערכות יעיל, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית המקצועית שברשותם לטובת נוספים.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט