ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    פרגולה תלויה שעושה את כל ההבדל!

    פרגולות הן שטח עצום לפעולה בתחום הקונסטרוקציות ותוספות הבניה השונות, ותופסות נתח שוק משמעותי בין הקליינטים השונים. זה לא לחינם, אין ספק שפרגולות באופן כללי הן פתרון נוח במיוחד להרבה צרכי תכנון, בניה ושדרוג הבית שלכם, ובדיוק לשם כך הן נועדו. באופן כללי כולנו אוהבים ומשתמשים לעיתים קרובות במגוון הפתרונות שמציעים לנו פרגולו,. אבל אין ספק שאת הבכורה מבחינת הנוחות, האסתטיקה, הפונקציונאליות והיעילות- לוקחת בגדול פרגולה אלומיניום תלויה. פרגו סולטן חברת הקונסטרוקציות המקצועית שמחה לפרט לכם למה ולמי זה מתאים, אולי גם לכם? 050-5848153

    למה לבחור פרגולת אלומיניום

    פרגולות באופן כללי הן מן מבנים בלתי עצמאיים, בהם אנו משתמשים למגוון מטרות כתוספת למבנה קיים. למשל- קירוי יכול להיות פרגולה, תוספת בניה קלה יכולה לעיתים לעמוד על פרגולה, ועוד. פרגולה יכולה להיות מורכבת מהרבה מאד חומרים מתוך היצע חומרי בניה קלה, מדובר בחומרי עבודה שאינם כבדים ומאסיביים, ועם זאת חזקים ועמידים. ההיצע רב ובכל זאת אלומיניום נחשב לאחת מן האפשרויות הטובות ביותר בתחום. למה? כיוון שתכונות האופי שלה הן עמידות לקור, חום, קורוזיה ועוד הרבה דברים שפוגעים בחומרים רבים אחרים, ומצד שני קלות מעניינת של משקל סגולי נמוך מאד, מה שמאפשר עבודה מהירה, נוחה, חזקה ויציבה שאינה דורשת זמן רב וכסף רב. במקביל, היא גם מתאימה להרבה תנאי שטח ונתוני בנייה שלא כל חומר יכול להשתלב בהם מסיבות מגוונות שתפקידו של המהנדס או מפקח הבנייה להסביר לכם. פרגולה אלומיניום תלויה היא עוד יותר אטרקטיבית.

    מתי מתאימה פרגולת אלומיניום תלויה

    פרגולה אלומיניום תלויה היא בעצם פרגולה שאינה נשענת על עמודים התקועים בקרקע, כמו מרבית הפרגולות, אלא פשוט נשענת על הקיר אליו היא מחוברת כעין מדף, הנתקע בקיר באמצעות מותחנים. נכון שישנן גם פרגולות עץ כאלו, אבל פרגולת אלומיניום היא הרבה יותר קלה ולכן יכולה להיות בטיחותית גם בשטחים הרבה יותר גדולים ולמטרות יותר מורכבות. תוכלו לתלות עליה תאורה ופתרונות אוורור, ולהשתמש בה למגוון תפקידים שלא חשבתם שפרגולה תאפשר לכם.

    מתלבטים אם זה מתאים לכם? אנחנו כאן בשבילכם בפרגו סולטן. התקשרו לייעוץ מקצועי! 050-5848153

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט