ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    מגוון עיצובים ומידות המותאמות ספציפית לכל לקוח

    פרגולה מברזל ועץ יכולה להתאים לגינות וחצרות כמו גם לגגות ומרפסות שמש רחבות ידיים. ניתן למצוא אותה במגוון עיצובים ובמידות המותאמות ספציפית לכל לקוח. את שני החומרים האלו מעבדים היטב וצובעים בצבעים דוחי מים. הן מיועדות להצללה, ובמקרים נוספים, למסתור מפני גשם. חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    פרגולה מברזל ועץ – בטיחותית ונאה

    פרגולה מברזל ועץ נבנית על פי תקנים הנדסיים ידועים. הצורך והרצון שתהיה בטיחותית, מסיבית ויציבה. ניתן להתקינה בפינות שונות בחצר. כך ביציאה מהסלון, בכניסה לבית, על דק בצמוד לבריכה ועוד. בנוסף, על מרפסת מרווחת הצופה אל הנוף. בחירת החומר נעשית על פי שיקולים שונים וביניהם צרכי הלקוח, טעמו האישי, תקציבו ועוד. פרגולות מתכת הן מסיביות, חזקות ואלגנטיות. הן נבנות בקווים ישרים ובצורה מפולסת. ניתן להתקין להן מרזב נסתר לניקוז מים ובנוסף, מאווררים, גופי תאורה, עציצים, נדנדות ופריטי נוי שונים. ניתן לסגור אותן ולחממם באמצעות תנורים. כך שהן במידה רבה, יכולות להוות המשך מקורה לבית. פרגולות מעץ פופולריות בגלל שמדובר על חומר טבעי, חם, ובעל נוכחות. הן מיוצרות מאורן, אלון, עץ גושני, ארז ועוד. ניתן למצוא מהממות ביופיין ובמבחר צורות גיאומטריות. כך עגולות, מרובעות מלבניות. שני החומרים הללו, הברזל והעץ, משתלבים היטב בגינה פורחת, מרפסות וגגות.

    הכנת התשתית והתקנה

    יש להכין את המשטח עליו מתקינים את הפרגולות. הוא יכול להיות בטון חשוף מוחלק או מחופה בחיפויי אבן ועוד. ייצור חלקי הפרגולות נעשה במפעל על פי מידות שנלקחו על ידי המתקין. תחזוקת פרגולה מעץ או ברזל כוללת בעיקר צביעה בצבעים עמידים לחדירת מים על מנת לשמור עליה מפני בלאי.

    שירות מחברה ידועה

    חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל מצב, ייצור והתקנה תחת בקרת איכות גבוהה, גימור מושלם, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה נוספים.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט