ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    חברה מקצועית ואמינה לתיקון הגג

    לא פעם נתבקש לבצע מספר תיקונים ברחבי הבית, אלו תיקונים שאליהם אולי נגיע בשל מועד חגיגי כמו חג הפסח או בראש השנה, ולעיתים כי חלקם מהם התבלו או העונות שעברו עליהם היו חלק מהבלאי של אותם חלקים גם כן. כך או כך כאשר נבקש לבצע תיקון גגות רעפים בצפון או בכל אזור אחר בארץ, מומלץ לבצע עבודות אלו על ידי חברה המתמחה בתיקון רעפים, גם בכדי לחסוך את זמן העבודה והעלויות וגם בכדי שבחורף הבא לא נרגיש שום רטיבות. לכן בשכירה של שירותים מסוג זה מומלץ לשכור את שירותיהם של פרגו סולטאן המובילים בתחום הרעפים והגגונים.

    כל התקלות

    במאה הקודמת נהוג היה לבנות רעפים לגגות על ידי רעפי בטון, מקרים כאלו מתבלים די מהר ביחס לרעפים המודרניים של היום ולמרות זאת אחת הבעיות השכיחות בתיקון גגות רעפים בצפון ובשאר האזורים בארץ היא כמון סדק ברעפים. רעפי בטון ורעפים ישנים בכלל, נוטים להישבר בקלות רבה יותר לכן אחת הבעיות לכך היא סדק או ניפוץ הגורמים לנזילה של מים או להצטברות של עלים באזור הרעפים.
    ולפני שנגיע אל הבעיה הנופצה השנייה, חשוב גם לשמור על ניקיון של מרזבים לפני החלפה ואחרי החלפה.

    תפקידו של המרזב הוא בעיקר ניקוז המים היורדים על הגג אל הרצפה, בלא מעט מקרים המרזבים עלולים להיסתם ומבלי שנרגיש לייצור מרכזים של רטיבות אשר עלולים לחלחל אל גג הבית ולעיתים אף דורש תיקון לא רק של הרעפים אלא גם של המרזבים. לכן בחילוף עונות או אחת לשלושה חודשים, מומלץ לבצע ניקוי למרזבים בצורה יסודית.

    טיפים נוספים

    בעת תיקון גגות רעפים בצפון ישנם עוד כמה טיפים מעולים שיכולים לעזור מבלי להיעזר באיש מקצוע, אך במקרים של תיקון נקודתי כמו הדבקה של רעף בודד או סתימה של חור, אפשר לעשות זאת לבד עם זאת לזכור כי הפתרון יהיה זמני. ובכדי לקבל פתרונות קבועים, מומלץ לפנות אל המומחים בתחום פרגו סולטאן המובילים בתחום תיקון גגות ורעפים.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט