ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    תיקון קיר גבס

    תיקון קיר גבס מתקלף

    תיקון קיר גבס זה דבר שאולי לא נראה מסובך או קשה במיוחד, אך יש מי שיעדיף לתת את ה"תענוג" בטיפול הזה למישהו אחר. גבס הינו חומר בניה שנעשה בו שימוש כבר בעולם העתיק, אך בשנים האחרונות הוא צובר יותר פופולאריות בקרב אדריכלים ומשפחות צעירות המעוניינות לבצע שינויים מבניים בבית מבלי לשבור את הכיס. היתרונות של קירות גבס הינה מוכרים וידועים, אך יש איתו לא מעט בעיות וחסרונות, כמו חוסר העמידות שלו מפני נזקים שונים. אם תצטרכו שירות של תיקון בקירות גבס, ניתן לפנות אל חברת פרגו-סולטאן, וליהנות משירות אדיב ומקצועי.

    תיקון קיר גבס – בשיטת עשה זאת בעצמך

    למעשה כל מי שיש לו תעוזה ותושייה יכול לבצע תיקון קיר גבס בביתו, במידה ומדובר בנזק קטן יחסית. השלבים של תיקון שבר או חור בקיר גבס מבוסס תמיד על אותו עיקרון בסיסי:

    • תחילה, יש לרכוש לוח גבס המתאים במידותיו לשבר או לחור שאותו מעוניינים לסתום. בעזרת עיפרון מסמנים את הפינות ונקודות החיתוך בצורה מדויקת.
    • מנסרים מהקיר חתיכה עם מסור דק או סכין יפנית. מקפידים לחתוך על פי הסימון וכן לשייף את צלעות החיתוך על מנת ליצור צורה חלקה ומשויפת.
    • את הטלאי שניסרנו אנו ממקמים על הקיר הישר באמצעות הברגה. 
    • מכינים תערובת גבס מתאימה ובאמצעות שפכטל מורחים על המקום החדש המוברג. לאחר מריחת שכבה אחת ממתינים לייבוש. 
    • אחרי שהשכבה הראשונה מתייבשת, ולפני שמורחים שכבה נוספת, מדביקים על הטלאי "סרט שריון" שתפקידו לחבר בין לוחות הגבס, וזאת בכדי לתת יציבות לטלאי החדש.
    • מחכים שהשכבה השנייה תתייבש, ואז מורחים את השכבה השלישית האחרונה. ממתינים לייבוש, משייפים וצובעים את הקיר החדש בצבע שרוצים.

    בתיקון גבס בוחרים באנשי מקצוע

    למרות שמדובר בהליך פשוט ויחסית קל, יהיו אנשים שיעדיפו לקרוא לבעל מקצוע לעשות את זה. חברת פרגו-סולטאן תשמח לתת לכם שירות, ולשלוח אליכם את אנשי המקצוע המיומנים שלהם עד אליכם ולתקן את קירות הגבס בבית. עם חברת פרגו-סולטאן תיהנו משירות אדיב, מהיר, ומקצועי וכל זאת במחירים נוחים שאין להם מתחרים. חברה זו מציעה גם מגוון שירותי בניה לבית, כגון פרגולות לחצר, סוככים, דקים לכניסה ועוד.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      תיקון חור בקיר גבס

      תיקון חור בקיר גבס הינו עניין שלא נחשב למורכב או מסובך במיוחד, אך הוא בהחלט יכול להוציא את דיירי הבית משלווה. בבתים רבים בישראל בוחרים לבנות את קירות הבית הפנימיים בקירות גבס ולא בבטון המסורתי, ובכך להוזיל את מחירי הבניה ולהנות מהבניה הקלה. אלא שקירות גבס מועדים מאוד לפורענות, והם יכולים להיסדק או להישבר ממכות או רעידות שלא היו עושות שום רושם על קיר בטון אמיתי. חברת פרגו-סולטאן, חברה ותיקה ומקצועית בתחומי הבנייה שונים, מציעה שירותי תיקונים של חורים בקירות גבס.

      תיקון חור בקיר גבס – איך עושים את זה?

      ניתן לבצע תיקון  חור בקיר גבס באופן עצמאי וניתן כמובן לשכור את שירותי התיקון של חברת פרגו-סולטאן. כך או כך, שלבי התיקון מבוצעים בצורה פשוטה יחסית:

      • ראשית, רוכשים לוח גבס המותאם למידות החור שאותו רוצים לסתום. יש לסמן בעפרון על הקיר את המידות הרצויות. 
      • לאחר שמסמנים, מנסרים חתיכה מהקיר עם סכין יפנית או מסור קל. חותכים בהתאם לסימון ומקפידים לשייף ביסודיות את צלעות הריבוע בכדי להביא לצורה חלקה את הפינות.
      • את הקיר החדש המשמש כטלאי ממקמים באזור המיועד ומבריגים לניצבים. כשהפלטה החדשה מעוגנת למקומה החדש, מכינים תערובת של גבס ומורחים באמצעות שפכטל על גבי הקיר החדש ביסודיות.
      • מורחים שכבה אחת וממתינים לייבוש. 
      • לאחר הייבוש, מניחים שכבה נוספת רק כשהפעם צריך להדביק על אזור הקיר החדש סרט מיוחד שאיתו עושים שימוש בעבודות גבס.
      • לאחר שהשכבה השנייה התייבשה, מורחים את השכבה האחרונה. לאחר ייבושה, משייפים את האזור וצובעים בלבן או בצבע המועדף על הלקוח.

      עבודות גבס אצל המומחים בתחום

      יש מי שמעדיף לעשות כל דבר בכוחות עצמו, במיוחד כשמדובר בעבודות שיפוץ קטנות שלא מצריכות מיומנות רבה, אך יש מי שיעדיף לתת את כאב הראש הזה למישהו אחר, במיוחד כשמדובר בעבודה רבה או חורים גדולים בגבס. חברת פרגו-סולטאן הינה חברה בעלת ותק וניסיון רב בעבודות של בנייה והתקנה של פרגולות, סוככים, דקים ועוד פרויקטים של בניה לבתים. חברה זו יכולה לפתור לכם את בעיות החורים בקירות הגבס וללוות אתכם בכל שלב.

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט