ללתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

פרגולות,פרגולות עץ,פרגולות אלומינים

    פרגולות עץ בצפון

    המראה היפה של גגות רעפים שאליהם מחוברות פרגולות עץ בצפון הוא מראה מרשים בכל עונה. אנחנו נהנים מאוד לראות את אירופה הקטנה שלנו בישראל ולכך אחראית חברת פרגו סולטאן שמבצעת את העבודות המיוחדות האלה לכל צורך ולפי התאמה. עץ טבעי הוא חומר מרשים שהתוצאות שהוא מפיק עושות רושם עז על המתבוננים ולכן חברת פרגו סולטאן מקפידה על ייצור מחומרים טבעיים בלבד. המוצר האיכותי עמיד לשנים ושומר על ערך הבית.

    פרגולות עץ בצפון משנות את התמונה

    • קחו כל חומר שהוא מלבד עץ ולא תצליחו להגיע לתוצאות הטבעיות והיפות שהמראה החמים של עץ טבעי נותן לכם. בכל הכבוד לחומרים סינתטיים, יש לחומר זה איכויות אסתטיות שמעלות בזיכרון אסוציאציות שונות הקשורות לאזורים הרריים ומיוערים והן מתאימות מאוד דווקא לצפון. אם כבר רוצים לתכנן את הנראות של שכונות ומבנים ציבוריים, למה לא להשתמש בהן? יש לנו פינה חמה לנופים אירופיים פסטורליים וזה בדיוק מה שחסר כדי להשלים את התמונה.
    • עץ הוא חומר שלא דורש תחזוקה מסובכת וסיזיפית. יש צורך בחידוש הצבע פעם בשנה-שנתיים והתוצא המתקבלת נראית מצוין לאורך כל השנה לאחר מכן. זה מראה שלא מתבלה ואינו דורש החלפת הפרגולה כלל בתוך כמה שנים. אם אתם מתקינים פרגולה כזאת אתם מתקינים אותה להנאה של שנים.
    • מבחינת מחירים, הרבה יותר נוח מאשר חשבתם ותראו שאתם בהחלט יכולים לעמוד במחיר שלה בכל מיני דגמים שמדברים אליהם. זהו סוכך הכרחי בישראל שמתאים גם לקיץ השמשי וגם לחורף ברוך גשמים ולכן הוא שימושי מאוד.

    לפני בניית פרגולות עץ בצפון יש להתייעץ ולקבל שירות קשוב

    חברת פרגו סולטאן מתמחה בהקמת פרגולות עץ בצפון ומגוון גדול של סוככים ושאר מוצרי עץ לכל מטרה. אתם יכולים למצוא את התוצרת שלהם במקומות מובילים בין בתי עסק ומקומות מסחריים, וגם בתים פרטיים. החברה מלווה אתכם לאורך כל הדרך מהייעוץ הקשוב שניתן לכם לפי תכנון המבנה שלכם, וגם לפי התקציב שלכם. תמיד תקבלו את המוצר המתאים לכם ביותר ולאחר ההתקנה תוכלו לקבל תשובות משירות הלקוחות בכל שאלה או צורך שיתעורר אצלכם גם אחר כך.

    השימושים של פרגולות

    בניית פרגולות בצפון מתבצעת עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הן נועדו בעיקר להצללה  ובמקרים רבים גם למתן מסתור מהגשם. ניתן למצוא מגוון של פרגולות העשויות מחומרים שונים. אפשר למקם אותן במקומות שונים בחצר הבית, על גגות ומרפסות שמש ועוד. חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    בניית פרגולות איכותית ונאה

    בניית הפרגולות נעשית בהתאם לתקנים קיימים. הן חייבות להיות יציבות, מסיביות ובטיחותיות. מרביתן מותקנות על עמודים אבל ניתן למצוא גם תלויות המועדפות במקרים בהם קיים שטח מצומצם. ניתן להזמין אותן בגדלים שונים על פי הצורך. בשוק נמכרות פרגולות בצורות גיאומטריות שונות. כך, עגולות, מרובעות, מלבניות. אחת הסיבות העיקריות למגוון הנ"ל היא גודל וצורת החצר בה מקימים אותן ו/או טעם אישי של המזמין. הפופולאריות עשויות מברזל, אלומיניום ומתכת כאשר אלו ממתכת נדירות יותר. העצים הנפוצים לייצור הם אורן, ארז, עץ גושני ואלון. העץ מעובד בקפידה ונצבע בצבעים דוחי מים לעמידות מבלאי. פרגולות אחרות עשויות מאלומיניום הנחשב למתכת קלה, חזקה, עמידה וחסינה מפני חלודה וקורוזיה. שני החומרים האלו יכולים להשתלב בצורה נהדרת בגינה ירוקה ופורחת, כמו גם עם חומרים אחרים דוגמת אבן, זכוכית, טקסטיל, פלסטיק וכדומה. פרגולות על עמודים ניתן לסגור מכל צדדיהן עם זכוכית וחומרים אחרים.

    הזמנה והתקנה

    ייצור חלקי הפרגולה נעשה במפעל הספק על פי המידות והדגם הנבחר ואין זה משנה עם מדובר בפרגולה תלויה או עומדת. העמודים והקורות יסופקו עם הצבעים שנבחרו. ניתן להתקין עליהן מאווררי תקרה, גופי תאורה, עציצים תלויים וחפצי נוי אחרים. פרגולה מעץ יש לצבוע אחת לכמה זמן לטובת תחזוקה התקין. האלומיניום חסין לבלאי ואין צורך לטפל בו באופן מיוחד.

    שירות מחברה ידועה

    חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, בנייה על פי בקשה ספציפית, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה נוספים.

    לתיאום פגישת ייעוץ התרשמות:

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט